Sanningen bakom DennisM

www.nattstad.se/doski talar ut ang DennisM:
''Jag och dennis hade gemensamma vänner, bla Hakar, hans "barndomsvän", redan i 7-8an visste alla att dennis va bög, Han blev avstängd från skolan i en vecka pga att han ville duscha i tjejernas omklädningsrum efter gympan haha, han förnekade hela tiden men ALLA visste att han va bög. Han var DRAMAQUEEN på HÖG NIVÅ! Han var känd som "Dennis Dramaqueenen",han hade så jäkla dåligt självförtroende att han hacka ner på andra, han sårade andra genom och kalla de för fula, tjocka, osv.. Han lärde känna HakarB via sin barndomsvän Hakar, han gick gymnasiet i Skövde (även jag gjorde det) vi pendlade varje dag och han var sååå mobbad, ingen pratade med honom, ingen kollade åt hans håll, varken i skolan eller ute allmänt en kväll när han kom hem från GBG,hoppade ett gäng på honom och hans lilla hund och skulle slå honom pga hans blogg och hans läggning, han sprang därifrån för livet, det var så tragiskt att dt såg roligt ut hahahah. Han började plugga i Skövde för han var så mobbad med dålig sjförtroende och ville "komma bort" från "lilla Falköping", Skövde är bara 16 minuter bort med tåg hahaa. Dennis vill bli advokat, det har vart hans dröm sen jag lärde känna honom för ca 5 år sen han gick ut från gymnasiet med ca 18.5 P. (väldigt impad blev jaag!!!) Han har själv sagt till en av våra gemesamma vänner (då vi bott i samma håla och umgåtts så har vi än idag gemensamma vänner) att han umgås med Kissie och alla de "storbloggarna" bara för att få fler besökare o bli mer känd. Sen snackar han skit om ALLA sina vänner, han har fortfrande så jäkla dåligt självförtroende att han trackar ner på andra och snackar mkt skit, han tjänar inte "woow" på sin blogg, max 20tusen sa en källa till mig som dennis berättat för

jag vill såå gärna avslöja namnet på "våra gemensamma vänner" men alla jag frågat har velat vara anonyma för de är bra vänner än idag med honom''.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0