Storbloggarnas fusk!

Det snackas ju mycket om fusket krilleboi sysslar med och surfade runt massa
och hittade en artikel om just detta. I denna artikel så beskrivs det hur stor
bloggarna tar kontakt med varandra och ombeds lägga in varandras
statestik-koder till bloggportalen och på så vis få varandra att växa
på bloggportalen och därmed få mer statistik på bloggen och när
bloggen skjuter i höjden så kommer ju ännu fler nyfikna läsare..!!

Och det är just de ja tror vissa storbloggare gör när det går dåligt med
bloggandet. Jag vet inte själv om detta funkar och tänker inte prova då
heller eftersom jag vet hur mycket fusk och skitsnack de går uppe på
toppen.

Jag har alltså inget bevis att detta försigår med jag kan tänka mig att detta
är fullt möjligt då det är relativt enkelt och simpelt..


Kommentarer
Postat av: Sara SB-stylist

OVERKLIGT VACKERT!! Otrolig kille!!



Går det att resa till andra världar???

DEDE SÄGER JA OCH SKA BERÄTTA HUR!



www.dedeprivat.blogg.se



Enligt forskare finns det med fler dimensioner!



Han är den FINASDE killen i bloggvärlden!

(Han kan inte längre ha bilder på sig ens för att tjejer stalkar han till fotbollsmatcherna)



Han är rapartist, revolutionär och gör helt OTROLIGA KÄRLEKSTEXTER! han är helt otrolig amazing! OBESKRIVLIGT VACKERT!!



www.dedeprivat.blogg.se

2010-07-07 @ 21:44:34
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du länka till artikeln :o

2010-07-08 @ 13:59:56
Postat av: http://alextalarut.se/

Jo det ska fungera, det va mycket därför Krille tog kontakt med mig. Han ville jag skulle skicka mina tracking koder :P haha !

2010-07-10 @ 20:27:31
URL: http://alextalarut.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0