Amir och hans hundar!

Helt underbart väder! Man blir ju knappt sugen på att festa då?!
Johan e ju här å ja, ni fattar! Vill ju dricka något gott ute i solen :) Men det går ju inte för ja ska på släktkalas å jag har presenten! BLÄÄ på de :,(
--
Men åter till saken, fick ett mail från en läsare (Charlie) som handlade om amir och hunden han skulle köpa innan. jaja, pallar inte babbla på så här kommer mailet:
"Som ni säkert vet så ändrar Amir i kommentarsfältet när det inte behagar honom.
En kompis till mig har flera gånger kommenterat på hans blogg om chihuahuan han skulle köpa och hon måste ha slagit till mitt i prick eftersom han har ändrat hennes kommentar.

som ni ser på bilden jag har bifogat, samt en bild på valparna som fortfarande ligger ute på blocket. olika datum på kommentarerna  eftersom vi inte hann screenprinta den första innan han ändrade den, men den andra kommentaren är identisk.
som om att hon skulle skriva love u hahaha skrattretande!

Hälsningar
Charlie"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0