Gårdag/dagens händelser + Manchester pics!

Igår så vart det kalas för min farmor, hon fyllde 85 som ni säkert vet redan :) haha. De firades på antonskolan som drivs av min pappas-brors-fru! Så vi var i deras matsal, riktigt fin måste jag säga! Har inga bilder för orkade ej ta med kameran xD Menmen, riktigt god mat va de också, e fortfarande mätt! Denna skolan är ett gammalt psyke, så va nere i källaren och kollade på "celler" och sådant :)
Efter detta kalas så gick jag josefin mor och far till o´learys (stavas de så måtro?) där vi drack lite innan jag å j skulle vidare till förfest! Ganska lugn kväll faktiskt!
Idag så skall jag å j åka till åhus 14:20, kolla på manchestermatchen halv 3! Sedan skall min syster med familj med komma dit, då blir de söndagsmiddag :)
Som de flesta i Gregerklanen säger: GOOOOOOOOOOOOOOD!
.
(Bjuder på lite bilder från förra manchester resan :) Man U - Wolves!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0