Gaybloggen gästbloggar!

Hello bitches, it's Amir!

 

Tänkte köra över alla retardes nolifers och släppa bomben på egen hand faktiskt.

JAG KOMMER INTE ATT KÖPA CLEO! När jag inte kom iväg till Gäteborg på grund av vädret så sa min mamma att det kanske var ödet, och att jag borde sätta mig ner ensam och verkligen tänka över beslutet om att köpa en hund.

Jag vet att jag kan, min hund skulle fått all kärlek den kunnat få och jag hade spenderat all vaken tid med din. Men vill jag det? Vill jag låsa in mig med en hund och inte få se omvärlden? Jag kommer inte kunna festa, inte gå på lite längre möten, resa bort eller andra saker som man faktiskt tar för givet. Det har självklart inte vart något lätt beslut. Jag har vart jätteledsen och det har hunduppfödaren också. Hon är ju min kompis. Men det blir bäst såhär, jag får vänta och se vad framtiden har att erbjuda. Hoppas Cleo hamnar i världens finaste händer nu

<3

(jag vill bli lika känd som Yosefh så snälla länka min blogg nu Fuckwithyou) Världens största länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0