Läsare beskriver fokimöte :D

Hade också fått ett anonymt mail :)
Det är alltid kul när man får läsa historier om  hur läsare träffat bloggare på stan. Detta mailet jag fick hadlade om DennisM och Foki!
TACK FÖR MAILET!
"Hej, uppskattar din blogg och älskar skvallret!:)

Haha, ville bara berätta om en rolig historia när jag och mina kompisar träffade Foki på stan:
Vi frågade ett par frågor och ville sedan ta några bilder m henne. Vid varje bild så spärrade hon upp ögonen som en uggla typ. Efter att vi var färdiga med fotona så blinkade hon normalt igen. Samma sak i hennes videos.
Det jag har märkt är att hon vill "dölja" att hon har asiatiska ögon och hon sätter bara upp bilder i hennes bloggdesign där hennes ögon är uppspärrade som tusan. Tycker att det här är jävligt dålig stil av henne. Om hon inte accepterar sitt utseende och nationalitet nu, så kommer hon aldrig att göra det.


DennisM: Han säger själv att han inte retuscherar bilder eller använder photoshop..
Vafan har han gjort på hans läsares hår då?.
Det ser helt klart retuscherat ut!

Fortsätt att ha en lika bra blogg.
Lycka till!
"

Kommentarer
Postat av: nisrin

du.. bloggen ser lite konstig ut :S listan med alla kategorier ligger liksom över texten, puss

2010-03-29 @ 15:57:25
URL: http://niszeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0