Svar på kommentar samt info :)


Jag skrev innan om hur jag inte hade tid.. Jag drog från hemmet kl 06.50imorse och kom hem nu kl 21.10! Jag kan liksom inte blogga ? När jag inte jobbar å så på praktiken så är ju allt som vanligt å då kommer det ju komma något inlägg om dagen om alla idioter såklart ett par stycken iaf, de kan ja lova! Tycker ju faktiskt att det är sjukt kul :) Mitt problem är ju tid! Jag hinner inte! Men som sagt. om ni hjälper och skriver mail osv så kommer ju allt funka lättare :) Så kommer inte sluta skriva om dem helt, kommer bara inte skriva typ 10inlägg om dagen som ja gjort i 7månader! Jag har ju fått resa till stockholm, va med i VR å tjäna lite pengar på bloggen i alla fall :) Ja kunde ju till och med köpa en luis vuitton väska ju :) Så jag kan inte klaga. Nu ska ja kolla min mail, lite på de stora sedan lovar ja att komma med ngt inlägg. Ska bara äta först, ska bli gott med frukost :) (nej, jag har inte hunnit äta ens)
PS. det är ju inte så att jag tjänar 20000 i månaden på min blogg så ja, viktigare att satsa på utbildningen. Fixa era tänder hos mig vettja ;) hehe! Det ja vill komma till är att jag inte bryr mig om ja blir av med läsare, men hoppas alla stannar kvar såklart! DS.

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Min brorsa skulle behöva få en kontroll för sina tänder, han kan få jätteont och bli svullen vid kinden. Kostar det något? Så behöver du en försökkanin/modell så ställer brorsan gärna upp :)

2010-03-10 @ 19:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0