This day by F.W.Y!

Yes idag är det fredag! (tanten gör naglar på ngn vilket INTE uppskattas, men kunden kunde ej ta sig ut på landet haha)
-plattat håret!
-smörjt in mig
-klätt på mig
-snart frukost
-shoppa lite
osv osv :D
Så ser min DAG ut.. Ikväll blir det nog bara lungt, köpte ju chips och sådant igår så det får väll ätas upp :D
Tränade min sista dag igår, 3gympass å 2/1 löp-pass. På måndag börjar de om igen!
Imorgon är det utflyttningsfest så får gå inom systemet idag med..
EN annan sak är att jag fick reda på vad jag skulle få i skatteåterbäring (stavning?), 8200kr :D NAJS!
Skönast e ju att man inte skall restskatt!
Men men, nu ska ja kolla min mail å se om ngn fin läsare skickat in ngt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0