vr

tror inte joel själv skulle lägga upp så därför e jag snäll o gör de, för dom som inte köpt veckorevyn.
joel är u med i det nr som kom ut nu.
och eftesom jag sj fått frågan ett antal gånger så svarar jag på den innan den ställs: så handlar de alltså inte om mig ( joels nuvarande förhållande) utan om hans första kärlek. jag o joel är tillsammans o har ej gjort slut.

men jaa som sagt så är joel ganska blogg trött just nu o kommer enbart att blogga när han känner för de, om han tappar läsare, el ja de gör han ju men det är inget han bryr sig om längre. headern kommer också att bytas ut inom kort skulle jag tippa på. ne nu skall jag gå o inhandla tecknings matrl till joel som han bett mig om
//Josefin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0